سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آوید صنعت

موتور ویبره بدنه ترکیه ای کمپ

شرکت موتور ویبره بدنه ترک کمپ (kem-p) در سال 1990 (1369) با جدا شدن از یک شرکت که موتورهای D.C تولید می کرد، تاسیس شده است.

شرکت ویبراتور کمپدر ابتدا ماشین های مخصوص صنعتی تولید می کرد. اما از سال 2000 تصمیم بر آن شد تا تمرکز تولید بر روی موتور ویبراتورهای بدنه و موتور ویبره پنوماتیکی و متعلقات آنها باشد.

با توجه به پیشرفت های اخیر در دنیای صنعت، شرکت موتور ویبره کمپ بر آن شد تا تولید موتور ویبره را که نیازش بسیار احساس می شد با کیفیت و حساسیت بالا تولید نماید.
در این راه شرکت کمپ تمام تلاش خود را بر روی تولید برتر با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا گذاشته است.

کیفیت موتور ویبره بدنه کمپ

کیفیتی که از آن صحبت می شود فقط به کلام نیست. بلکه تمام مراحل تولید در شرکت کمپ به صورت دقیق و با استفاده از پرسنل مجرب و خبره نظارت میشود و تمامی موتور ویبراتورها باید تست های کنترل کیفیت را برآورده نمایند .

کیفیت محافظت از مواد خارجی (IP) در موتور ویبراتورهای شرکت کمپ عدد 66 می باشد که نشان از کیفیت بالای این محصولات دارد.

در تولید موتور ویبره بدنه کمپ دو نوع ماده بیشترین کاربرد را دارد : آلومینیوم و چدن چکش خوار که با استفاده از آخرین تکنولوژی ها تولید می شوند.

بخش R&D شرکت کمپ همواره در تلاش است با استفاده از نوآوری ها و ابداعات، نیازهای مشتریان را بیابد و راه حل ساده تر و مقرون به صرفه تری را ارائه دهد.

صنایع مرتبط با موتور ویبراتور بدنه ترکیه ای کمپ

موتور ویبره بدنه کمپ در صنایع مختلف همچون، صنعت سیمان و بتن، صنعت ساختمان، صنعت پلیمر و پلاستیک، صنعت کشاورزی، معادن و کارخانه های مواد غذایی و ... کاربرد دارند.

کاربرد موتور ویبره بدنه ترک در تجهیزات صنعتی

عمده دستگاه های مرتبط با ویبره بدنه کمپ ترکیه عبارتند از :

خردکن های سنگ، پودرکن های سنگ، هاپرها، سیلوها، حمل کننده های مواد، گاری ها (با درب های تخلیه از پایین)، میزهای ویبره و قالب های تولید سنگ مصنوعی،میزهای ویبره و قالب های تولید دیوار پیش ساخته، میزهای ویبره و تولید قطعات و یا جداول بتنی، میزهای ویبره و قالب های تولید موزائیک، دستگاه های پرس اتوماتیک موزائیک، قالب های تولید دیوارهای بتنی، سورتر ها، فیدرها، دستگاه های بوجاری و جداسازهای سبوس از دانه، دستگاه های جداکننده شن از حبوبات و غلات، دستگاههای انتقال حبوبات، دستگاههای خط پاک کنندگی حبوبات، دستگاه های اصلاح بذر بوجاری  و ...  .

محصولات شرکت kem-p

شرکت موتور ویبره کمپ اغلب محصولات ارتعاشی را تولید می نماید.

از جمله: موتور ویبره بدنه، موتور ویبره بدنه پایه دار، موتور ویبره بدنه فلنجی، میکرو ویبره، موتور ویبره پنوماتیکی، ویبراتور بتن، شلنگ ویبراتور، ویبراتور شلنگی، ویبراتور سوزنی، کانورتور ویبره بتن و همچین تجهیزات میراگر و ارتعاشی که جایگزین فنر و لاستیک می باشند.

لیست قیمت موتور ویبره بدنه ترکیه ای کمپ:

برای دریافت لیست قیمت موتور ویبره کمپ، مشاوره و خرید موتور ویبره بدنه ترک کمپ با کارشناسان آوید صنعت تماس بگیرید .021-55266140

09129427521